13 June 2012

Mari menjahit baju patung Barbie

Assalamualaikum wbt.

 Bosan juga kalau tengok barbie pakai baju sama dalam kaca kan =)   Lagipun dah lusuh bajunya sebab anak customer mak suka main dengan barbie.Budak-budak main dengan barbie sambil lambung tinggi-tinggi. Elok lah tu. Mak akak beli memang untuk korang pun .Tu yang akak simpan elok-elok dalam kotak nak bagi korang main -.-''

Kita akan guna kain satin.Satin memang cantik sebab berkilat bila kena dengan cahaya. Tapi kalau dah komot tu, nauzubillah memang tak cantik. =)  .Kena pandai pilih gred ya.

Satin beige ,kainnya komot.

Yang baju ungu tu baju lama Barbie


Mula-mula buat pelan skirt.Lepas tu buat baju.Kemudian cantum kedua-duanya

Ni masa acu baju yang dah digosok.Belum jahit lagi.

Barbie agak kurus. Jadi boleh buatkan belt kain kalau baju longgar. Ikat pinggang dulu nak tahu berapa panjang belt.




Hasilnya ?

Suprise uolss !!!  gedik weh gedik -.-''

Rambut belum dandan.Memang serabai XD

You jump i jump. lol
Done ~

Sekian terima kasih XD




Comments
2 Comments

2 zombie je?:

pha is said...

cantik dah tu.. dah boleh jadi fasion designer dah.. hehehe

Gmj said...

Hee. biasa je loh. hee. thanks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...